18

Och nu kom den där jävla ångesten igen.
Idag orsakades den av en jävligt jobbig dröm som gett mig en klump i magen. Och efter ett par timmar med "något hemskt kommer att hända"-klumpen så kom smärtan i hjärtat. Vilken sekund som helst kommer den där smärtan att blir en stor smärta, hela kroppen kommer att skälva av smärta, jag kommer gråta som ett spädbarn, jag kommer att hyperventilera och inte kunna andas. Och ingenting kommer att hjälpa. För jag är så jävla ensam. Det finns inga trygga armar som kan trösta och det finns ingen som kan komma med några tröstande ord. För jag är helt fullständigt jävla ensam.
Hur kan en dröm ens göra så att man mår såhär jävla dåligt? Det är fan inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0