25

Jag är så ospeciell. Det finns inget med mig som fångar någons uppmärksamhet. Det finns inget med mig som utmärker mig från massan.
Jag är inte fin. Men inte heller ful.
Jag sjunger inte bra. Jag målar inte bra. Jag kan inte spela något instrument. Jag kan inte skriva fina texter som berör. Jag lagar inte god mat. Mina betyg är medelmåttiga Jag är inte bra på något alls.
Jag är inte smal. Men inte heller tjock.
Jag är inte rolig.
Jag är inte snäll.
Jag har ingen fantastisk personlighet.

Så jag måste ha det här. Jag måste ha de där revbenen som sticker ut lite extra. Jag måste ha låren som inte går ihop trots att man stor ihop med fötterna. Jag måste kunna se min ryggrad sticka ut under huden. Jag måste ha något som utmärker mig från alla andra.


Kommentarer
Postat av: Celine

Nej men, lilla lilla hjärtat! Du får inte tänka sådär. Du får inte gå i hennes fotspår. Du är bättre än så. Nu är visserligen inlägget en månad gammalt, men om tankar som dessa fortfarande snurrar i ditt huvud kommer du hit omedelbums så tar vi en ridtur och pratar vett i varandra.



Jag saknar dig.

2011-04-27 @ 12:08:04
URL: http://nattstad.se/celine.henriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0